loading...
سیتک
بسم الله الرحمن الرحیم

 چگونه باید نویسنده سایت سیتک بشوم؟

در صورتی که نویسنده سایت شوید،مطالبی که برای ما ارسال می کنید مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به آن مطلب امتیاز داده خواهد شد،هر امتیاز برابر با یک تومان محاسبه می شود؛برای مثال با دریافت 50 امتیاز، 50 تومان به حساب شما افزوده می شود. اطلاعات بیشتر



از اینترنت کسب درآمد کنید
صادق دانشوری بازدید : 153 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

حفظ ارزش

 

حفظ ارزش فردی در محیط کار

 

" شان افراد در گرفتن مقام نیست، بلکه در استحقاق آنها در بدست آوردن آن مقام خلاصه می شود."

-- ارسطو

شما به پیشرفت های تحصیلی و شغلی خود افتخار می کنید و مشتاقید تا به عرصه چالش های جدید قدم بگذارید. این چالش ها برای شما موقعیت ها و آزمایشاتی را فراهم می آورند که شخصیت و شان شما را زیر بوته آزمایش خواهد برد. به خاطر داشته باشید: نگه داشتن شان شخصی تماما در اعتماد به نفس، عزت نفس و عدالت خلاصه می شود.

در این قسمت چند نکته وجود دارد که با استفاده از آنها ارزش شخصی و عزت نفستان در محل کار هیچ گاه از بین نخواهد رفت.

صادق دانشوری بازدید : 267 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

گل صداقت

 

گل صداقت....

دويست و پنجاه سال پيش از ميلاد در چين باستان شاهزاده اي تصميم به ازدواج گرفت. او با مرد خردمندي مشورت كرد و تصميم گرفت كه تمام دختران جوان منطقه را دعوت كند تا از ميان آنان دختري سزاوار را برگزيند. وقتي كه خدمتكار پير قصر ماجرا را شنيد بشدت غمگين شد زيرا او مي دانست كه دخترش مخفيانه عاشق شاهزاده است.
او اين خبر را به دخترش داد. دخترش گفت كه او هم به آن مهماني خواهد رفت. مادر گفت: تو بختي نداري، نه ثروتمندي و نه خيلي زيبا. دختر جواب داد: مي دانم هرگز مرا انتخاب نمي كند اما فرصتي است كه دست كم براي يك بار هم كه شده او را از نزديك ببينم. روز موعود فرارسيد و شاهزاده به دختران گفت: به هريك از شما دانه اي مي دهم، كسي كه بتواند در عرض شش ماه زيبا ترين گل را براي من بياورد ملكه آينده چين مي شود. آن دختر هم دانه را گرفت و در گلداني كاشت. سه ماه گذشت و هيچ گلي سبز نشد. دختر با باغبانان بسياري صحبت كرد و آنان راه گلكاري را به او آموختند. اما بي نتيجه بود و گلي نروييد. روز موعود فرا رسيد دختر با گلدان خاليش منتظر ماند و ديگر دختران هر كدام با گل زيبايي به رنگ ها و شكل هاي مختلف در گلدانهاي خود حاضر شدند. شاهزاده هر كدام از گلدانها را با دقت بررسي كرد و در پايان اعلام كرد كه دختر خدمتكار، همسر آينده او خواهد بود. همه اعتراض كردند كه شاهزاده كسي را انتخاب كرده كه در گلدانش هيچ گلي سبز نشده است. شاهزاده گفت: اين دختر تنها كسي است كه گلي را به ثمر رسانده كه او را سزاوار همسري امپراطور مي كند؛
گل صداقت ............
زيرا چيزي كه به شماها داده بودم دانه نبود بلكه سنگريزه بود. آيا امكان دارد گلي از سنگريزه برويد؟؟؟!!!!

صادق دانشوری بازدید : 210 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدرگفت: میزان شیوع مصرف مواد در برخی از ‏محیط‌های صنعتی ۱۰ تا ۲۵ درصد را نشان می‌دهد که این موضوع می‌تواند به عنوان یک دغدغه ملی مطرح ‏باشد‎.

به گزارش سیتک به نقل از ‏ سینانیوز، دکترحمید صرامی مدیر کل دفتر ‏تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر به آسیب‌شناسی در حوزه‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه ‏بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از کارگران در محیط‌های صنعتی به مصرف مواد مخدر گرایش داشته‌اند. دراین ‏راستا یک آسیب‌شناسی ملی در تمامی ۳۱ استان در محیط‌های صنعتی در حال انجام است که نتایج آن در ‏آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد‎.‎

وی ادامه داد: علت این بررسی این بود که وضعیت شیوع مصرف در محیط‌های صنعتی را بررسی کنیم. میزان ‏شیوع مصرف مواد در برخی از محیط‌های صنعتی ۱۰ تا ۲۵ درصد را نشان می‌دهد که این موضوع می‌تواند به ‏عنوان یک دغدغه ملی مطرح باشد‎.‎

مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کارهای سخت و زیان آور در محیط‌های صنعتی، ‏استرس‌ها، فشار‌های ناشی از شغل، دوستان مصرف کننده، فقر اطلاعات و آگاهی و شب بیداری‌ها را پنج عامل ‏اساسی در گرایش به مواد مخدر دانست و گفت: یکی از نکته‌های مهمی که ما باید مورد توجه قرار دهیم این ‏است که مدیران صنایع کمیته‌های راهبری پیشگیری از اعتیاد را با حضور مدیران و نماینده کارکنان با تشکیل‎ ‎NGOهای کارگری رونق دهند تا یک هجمه جدی در محیط‌های صنعتی علیه مواد مخدر داشته باشیم‎.‎

دکتر صرامی از دستور کار قرار گرفتن تحقیقی تحت عنوان اقتصاد مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: همانطور که ‏در سال ۱۳۸۳ مشاهده کردیم حدود ده هزار میلیارد تومان خسارت و هزینه‌هایی است که ناشی از مواد مخدر به ‏اقتصاد کشور وارد می‌شود، امسال نیز بر اساس نتایج تحقیقات جدید میزان خسارت را اعلام خواهیم کرد تا روند ‏هزینه‌ها روشن‌تر شود.‏
 

صادق دانشوری بازدید : 161 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

دختران خیابانی

وجود زنان خیابانی از همان چیزهایی است که مانند زخمی قدیمی بر پیکر شهر باقی مانده و هر از چند گاهی سر باز می‌کند. زنانی که تعداد زیادی از آنها را دختران زیر بیست سال تشکیل می‌دهند، با انگیزه‌ها و دلایل متفاوتی به این راه کشیده می‌شوند.

به نقل از روزنامه ایران،زیر لایه ضخیمی از آرایش با رنگ‌های تند، به زحمت می‌توان سنش را حدس زد. باید بیست و چند ساله باشد؛ شاید هم کمتر؛ زیر بیست سال! مانتوی لیمویی تنش است با شال سفید. نزدیک ایستگاه اتوبوس ایستاده و هر از چند گاهی، انگار که بخواهد خستگی در کند، می‌رود و چند دقیقه‌ای در ایستگاه می‌نشیند. رفتار و حرکاتش توجه مسافران منتظر را جلب می‌کند، اما مشخص است که برایش اهمیتی ندارد. کنار خیابان شلوغ با آن همه ماشین، دخترک شال سفید آنقدر تابلوست که حتی از فاصله دور هم ادا و اصول هایش به چشم می‌آید. لبخندهای اغواگرانه‌اش با ترمزهای گاه و بی‌گاه برخی رانندگان، روی صورتش پهن‌تر می‌شود. سرش را خم می‌کند و مکالمه‌ای کوتاه بین او و راننده، رد و بدل می‌شود. نگاه‌های متعجب رهگذران، صحنه را غیر عادی‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. چند دقیقه بعد، دخترک خرامان خرامان راه حاشیه خیابان را می‌گیرد و می‌رود و دو تا کوچه پایین‌تر، سوار پراید سفید رنگی می‌شود که انگار منتظرش است. با رفتن دختر، خیابان گویی دوباره شکل عادی به خود می‌گیرد. رفت و آمد عابران و ماشین‌ها، مسافران منتظر و همهمه بعدازظهری شهریوری...

بیشتر در ادامه مطلب
 

صادق دانشوری بازدید : 166 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

ماهواره

یک کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی گفت: برنامه‌های تصویری افکار انسان را دستخوش تغییر می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، صالح اصغری در نشست تخصصی نفوذ خاموش با موضوع آسیب‌های فرهنگی اجتماعی شبکه‌های ماهواره‌ای که در سالن شهید آوینی ارشاد ساوه برگزار شد، افزود: عصری که در آن قرار داریم عصر ارتباطات و عصر سلطه پدیده رسانه بر زندگی انسان‌هاست.

 

وی ادامه داد: در زمان حاضر تصویر83 درصد اطلاعات و مفاهیم را تشکیل می‌دهد و بی‌گمان برنامه‌های تلویزیونی، سینما و ... موفق شده‌اند افکار و عقاید انسان‌های بی‌شماری را دستخوش تغییر کنند.

 

اصغری افزود: کودکان و نوجوانان محصولاتی را انتخاب و خریداری می‌کنند که در تلویزیون می‌بینند و تبلیغ می‌شوند. در میان کودکان بیشتر کارتون و انیمیشن، نوجوانان لپ‌تاپ و جوانان اینترنت و وب‌سایت از پررنگ‌ترین مصارف فرهنگی هستند.

 

وی اضافه کرد: فیلم و سریال بیشترین محصولات فرهنگی مورد استفاده خانواده و والدین هستند که بیشترین تأثیر در آنها نیز از همین طریق است و فرزندان نیز به تبعیت از آنان بیننده این فیلم و سریال‌ها هستند.

 

این کارشناس ارشد فرهنگی افزود: غربی‌ها نیز اهمیت به دست گرفتن سینما در اثرگذاری تصاویر و جذابیت سینما که همزمان روی احساس و ادراک تاثیر می‌گذارد را دانسته و به سرمایه‌گذاری و تلاش در به دست گرفتن این ابزار پرداخته‌اند.

 

وی تصریح کرد: هنرمندان باید اهل تفکر و اندیشه و مطالعه و فلسفه باشند تا بتوانند متون قوی تولید و تجربه خود را بیان کنند.

 

اصغری در ادامه به طیف‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای پرداخت و افزود: شبکه‌های پخش موسیقی، اپوزوسیون، اخبار، مذهب، پخش فیلم و سبک زندگی به صورت شبانه‌روزی برنامه‌های گوناگونی را با هدف دستیابی به اغراض سیاسی و اقتصادی و جهانی کردن فرهنگ غربی پخش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای در قالب میان برنامه‌ها و آگهی‌ها، مظاهر ضداخلاقی را تبلیغ می‌کنند، گفت: این رسانه همچون دیگر ابزار پیشرفت می‌تواند به آرمان‌های تعالی‌بخش انسان‌ها و جوامع خدمت یا خیانت کند که در حال حاضر بیشترین عملکرد ماهواره در کشور ما خیانت در قالب ایجاد و رواج فساد و فحشاء در میان جوانان است.

 

اصغری به بیان راهکارهایی برای مقابله با این آسیب اجتماعی پرداخت و گفت: باید برای رشد فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش شده و در این راه از اقداماتی مانند تهیه فیلم‌هایی با موضوع متناسب با تعلیم و تربیت اسلامی، ارائه برنامه‌های مناسب و جذاب از طریق تلویزیون و تهیه نوارهای ویدئویی مجاز و تلاش برنامه‌سازان و کارگردان‌ها برای فراگیر کردن و اشاعه فرهنگ دینی در قشر جوان مؤثر خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ساوه نیز هدف از برگزاری این نشست را آشنایی جوانان با یکی از ابزارهای جنگ نرم (ماهواره ) دانسته و اظهار کرد: خانواده به عنوان عنصر اصلی تشکیل‌دهنده جوامع نقش مهمی در گرایش افراد جامعه به اخلاقیات و معنویات دارد.

 

وی اضافه کرد: به همین جهت دشمن بهتر از خودمان متوجه اهمیت خانواده شده است و با راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای سعی در تضعیف خانواده‌ها و تخریب فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه ایرانی دارد.

 

محمودی‌فر تصریح کرد: برای مبارزه با ماهواره باید برنامه‌هایی در سرلوحه کار خود داشته باشیم که شامل تقویت باورهای دینی و اعتقادی، تثبیت ارزش‌های ملی و اسلامی در خانواده، تقویت فرهنگ اصیل ایرانی، ارتقاء سطح آگاهی و آموزش مهارت‌های زندگی و هدفمند کردن اوقات فراغت فرزندان و پیروی از الگوی رفتاری صحیح در خانواده است.

درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    تعرفه تبلیغات
    '); } function mazaya() { var mazaya=window.open('','','width=500, height=350'); mazaya.document.write('
    :

    ا()
    .


    '); } /*]]>*/



    تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 11,290
  • بازدید کلی : 476,468
  • کدهای اختصاصی

    ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

    . .