loading...
سیتک
بسم الله الرحمن الرحیم

 چگونه باید نویسنده سایت سیتک بشوم؟

در صورتی که نویسنده سایت شوید،مطالبی که برای ما ارسال می کنید مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به آن مطلب امتیاز داده خواهد شد،هر امتیاز برابر با یک تومان محاسبه می شود؛برای مثال با دریافت 50 امتیاز، 50 تومان به حساب شما افزوده می شود. اطلاعات بیشتر



از اینترنت کسب درآمد کنید
صادق دانشوری بازدید : 176 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی زابل،بمناسبت دهه مبارک فجر،همزمان با لحظه‌ی تاریخی ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» به ایران اسلامی در روز 12 بهمن 57، با برگزاری رژه نمادین خودرویی در سطح شهرستان زابل ،یاد و خاطره ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با آرمانهاي بلند امام راحل و شهداي 8 سال دفاع مقدس عهد و میثاقی دوباره بستند.

 

 

صادق دانشوری بازدید : 170 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اجرای طرح نهضت آسفالت اکثر خیابانها و کوچه‌های شهر زابل به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر از شنبه صبح 18 بهمن‌ماه، با حضور استاندار سیستان و بلوچستان  و هیئت همراه، رئیس شورای اسلامی شهر، فرماندار، شهردار زابل و جمع کثیری از مردم از میدان انقلاب آغاز گردید.

مهندس اوسط هاشمی در این مراسم از مسئولان و شهرداری خواستند که به تمرکززدایی از مرکز شهر، بهبود وضعیت مبلمان شهری و ارائه خدمات مناسب به شهروندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.و در ادامه تأکید نمودند که شهرداری نسبت به رعایت حقوق شهروندان در شهر و حاشیه شهر توجه خاص داشته باشند و همچنین از شهروندان نیز درخواست نمودند که در خصوص پرداخت سهم خود از عوارض با شهرداری همکاری و هماهنگی لازمه را داشته باشند و ابراز امیدواری نمودند که انشا الله از عید امسال تا عید سال بعد اقدامات بسیار خوبی در معابر عمومی شهر زابل صورت پذیرد.مهندس حمیدرضا نوری (شهردار زابل) نیز اظهار داشتند که نهضت آسفالت با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از یک ماه به‌طور مداوم ادامه خواهد یافت و اکثر خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زابل برحسب اولویت‌بندی صورت گرفته که قبلاً نیز اطلاع‌رسانی شده، بهسازی و آسفالت خواهند شد. شایان ‌ذکر می‌باشد که جهت اجرای کامل این طرح ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌ شده که ۳۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و ۱۰ میلیارد ریال آن از محل درآمدهای عمومی شهرداری تأمین شد، وهزار تن قیر در راستای اجرای این طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

صادق دانشوری بازدید : 170 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری (آقای حسینعلی دامنرویی) در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات فوتسال (جام فجر) اظهار داشتند:

مسابقات فوتسال جام فجر به مناسبت دهه مبارک فجر بين هشت تیم از واحدها و سازمانهاي وابسته به شهرداري پس از قرعه‌کشی در دو گروه بصورت دوره‌ای برگزار و در پايان دو تيم از هر گروه صعود خواهند نمود، ضمن اينكه افتتاحیه مسابقات در تاریخ 93/11/15 با حضور اعضاي محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم، مديران شهرداری و سرپرستان و مربیان  تیمها برگزار گردید، اين دوره از مسابقات تا پایان دهه مبارك فجر از ساعت ۱۳ الي ۱۵ بعدازظهر در محل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري در حال برگزاري می‌باشد.

صادق دانشوری بازدید : 199 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

کشف سیگار

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل گفت: از یک تانکر ترانزیتی که در حال ورود به کشور بود مقدار 100 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، محمدرضا عودی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زابل مورد رسیدگی قرار گرفت که با توجه به اظهارات متهم و نظر کارشناسی اداره صنعت، معدن و تجارت، شعبه تخلف را محرز شناخته و متهم به بیش از 75 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط سیگار های کشف شده محکوم شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل در ادامه گفت: این سیگارهای قاچاق بصورت ماهرانه جاساز شده بود که با هوشیاری مأمورین مرزبانی شهرستان هیرمند و در مرز میلک کشف شد.

 

سیگار   سیگار

صادق دانشوری بازدید : 182 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

بازدید جناب آقای نجارمعاون محترم وزیرکشورومهندس کردمعاون محترم استانداربه همراه مهندس اربابی مدیرکل بحران استانداری ومهندس ناظری فرماندارویژه ازمناطق طوفان زده وخسارت دیده سیستان

بازدید از سیستان

سیستان بازدید

 عکسهای بیشتر در ادامه مطلب

صادق دانشوری بازدید : 632 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

انرژی های نو درسیستان ، سرمایه گذاری های نو می طلبد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان و قابلیت استفاده از آن برای تولید برق گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه‌ی سیستان این منطقه شرایط مناسبی برای نصب توربین‌های بادی را دارد.

غلامرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: وجود بادهای ۱۲۰ روزه‌ی سیستان نعمت بزرگی است تا بتوان در راستای استفاده‌ی بهینه از مصرف انرژی و به‌خصوص انرژی‌های نو گام‌های اساسی برداشت.

وی ادامه داد: وزش باد در زمستان‌ها سریعتر است و به‌هنگام نیاز بیشتر به برق، الکتریسیته بیشتری تولید می‌شود این انرژی بدون ایجاد آلودگی و با منبع انرژی پایان‌ناپذیر و فن‌آوری آزموده شده است.

نوری گفت: امروزه تکنولوژی استفاده از انرژی باد در بسیاری از کشورها در دسترس است و ارزان‌ترین راه برای تهیه الکتریسیته از مشتقات انرژی خورشیدی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: تغییرات باد می‌تواند ساعتی، روزانه و فصلی باشد و به‌طور قابل ملاحظه‌ای‌ متاثر از هوا و توپوگرافی سطح زمین است.

وی در همین‌باره افزود: مناطق بادخیزی که پتانسیل استفاده از انرژی باد را دارند مانند سیستان و بلوچستان(باد ۱۲۰روزه سیستان از اواخر خرداد تا اواخر مهر)به ویژه حوالی شهر زابل، یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی باد است.

 عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم‌اکنون منابع اصلی انرژی متکی به نفت است که در مناطق محدودی از جهان وجود دارد در این میان نگرانی فعلی درباره انرژی ناشی از این واقعیت است که منابع نفت و گاز که مهم‌ترین انواع انرژی هستند، محدود و پایان‌پذیر هستند.

وی با بیان این‌که انرژی عامل تعیین‌کننده‌ای در توسعه‌ی صنعتی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری و استفاده از انرژی بادی منطقه سیستان می‌توان از هدررفت سرمایه‌ها به‌صورت بلند مدت جلوگیری کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان یادآور شد: وجود باد را در منطقه نباید عامل تخریب‌کننده قلمداد کرد بلکه باید فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی منطقه برشمرد.

 

درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    تعرفه تبلیغات
    '); } function mazaya() { var mazaya=window.open('','','width=500, height=350'); mazaya.document.write('
    :

    ا()
    .


    '); } /*]]>*/



    تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 11,099
  • بازدید کلی : 476,277
  • کدهای اختصاصی

    ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

    . .