loading...
سیتک
بسم الله الرحمن الرحیم

 چگونه باید نویسنده سایت سیتک بشوم؟

در صورتی که نویسنده سایت شوید،مطالبی که برای ما ارسال می کنید مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به آن مطلب امتیاز داده خواهد شد،هر امتیاز برابر با یک تومان محاسبه می شود؛برای مثال با دریافت 50 امتیاز، 50 تومان به حساب شما افزوده می شود. اطلاعات بیشتر



از اینترنت کسب درآمد کنید
صادق دانشوری بازدید : 269 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بورس

 

بورس چیست ؟

بورس،برخلاف بازارهای سنتی، یک بازار کاملا رسمی است و خرید وفروش در آن ،بر اساس قوانین،مقررات و ظوابط مشخص و نظام مند انجام می شود.

 

سرمایه گذاری در بورس چه مزایایی دارد؟

 

  1. کسب سود : سهامداران از دو محل دریافت سود نقدی و افزایش قیمت سهام،صاحب سود خواهند شد.
  2. برخورداری از حمایت قانونی : بورس بازاری است قانونی،بنابراین کلیه افرادی که در بورس سرمایه گذاری می کنند ، از حمایت قانونی برخوردار هستند.
  3. حفظ سرمایه در مقابل تورم : با سرمایه گذاری مناسب و آگاهانه در بورس ، ارزش دارایی افراد در مقابل تورم حفظ می گردد.
  4. قابلیت نقد شوندگی : سرمایه گذاران بورس هر زمانی که بخواهند می توانند سهام خود را فروخته و در کوتاه ترین زمان ممکن ، به پول خود دسترسی پیدا کنند .
  5. امکان سرمایه گذاری با هر مبلغی: برای خرید سهام ، محدودیت ریالی وجود ندارد و افراد با هر مبلغی ، می توانند در بورس سرمایه گذاری کنند.
  6. مشارکت در اداره شرکت : سهامداران به نسبت سهام خود ، مالک شرکت محسوب می شوند، بنابراین می توانند به همان اندازه ، در تصمیم گیری در خصوص نحوه اداره شرکت ، انتخاب مدیران و ... مشارکت نمایند.
صادق دانشوری بازدید : 199 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا میدانید

 

  • مار می تواند تا نیم ساعت بعد از قطع شدن سرش نیش بزند !
  • دانشمندان دریافته اند مورچه ها هم مانند انسان ها صبح ها خمیازه می کشند !
  • زمین در آغاز پیدایش 2000 بار بزرگتر از حجم کنونی اش بود !
  • ایرانیان در انگلیس ثروتمندترین قشر هستند حتی ثروتمندتر از ملکه الیزابت !
  • چشم انسان معادل یک دوربین 135 مگاپیکسل عمل می کند !
  • سرعت عطسه یک انسان برابر است با 160 کیلومتر در ساعت !
  • با 30 گرم طلا می توان نخی به طول 81 کیلومتر درست کرد !
صادق دانشوری بازدید : 169 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کشیدن دندان

 

وقتی دندانی کشیده می شود، فضای خالی بین دو دندان ایجاد می شود. این بی دندانی در دهان اگر متعدد باشد ، باعث اختلال در زیبایی صورت،تکلم،بلع و هضم غذا میگردد. امروزه دندانپزشکان از روش های مختلفی برای جایگزینی دندانها استفاده می کنند که پروتزثابت (بریج) یکی از متداولترین و بهترین روشهاست که طی آن دندانپزشک دو دندان کناری ناحیه بی دندانی را تراش می دهد ویک پروتز ، روی این دو دندان و نواحی بی دندانی می گذارد .

به این صورت چیزی شبیه یک پل بین دو دندان ایجاد می شود که به آن بریج می گویند و به طور ثابت جایگزین دندان از دست رفته می شود . پروتز ساخته شده از زیبایی مطلوبی برخوردار بوده و با چسب مخصوصی که هم ماده ضد پوسیدگی بوده و هم عایق حرارتی است به صورت دائمی و ثابت چسبیده می شود. این روش طول عمر بالایی دارد.

بهــــار بازدید : 131 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)
۱۲ محصول بد و شکست خورده از اپل !

 

 

چکیده:

نام تجاری اپل در میادین تکنولوژی بسیار خوش آوازه بوده و این شرکت همیشه با تولید محصولاتی فرد اعلاء و همه چیز تمام خوش درخشیده است. اپل در طول دهه اخیر با تولید گجت هایی چون آیپاد، آیفون و آیپد، به اوج شهرت خود رسیده است.
 

نام تجاری اپل در میادین تکنولوژی بسیار خوش آوازه بوده و این شرکت همیشه با تولید محصولاتی فرد اعلاء و همه چیز تمام خوش درخشیده است. اپل در طول دهه اخیر با تولید گجت هایی چون آیپاد، آیفون و آیپد، به اوج شهرت خود رسیده است، اما برخی اوقات شرایط همیشه بر وفق مراد پیش نمی رود و همه شرکت ها در طول دوره فعالیت خود گاها دچار سرازیری شده و تولید محصولاتی ناکارمد و کم فروش، آن ها را به دردسر می اندازد که البته شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برخی از محصولات اپل خصوصا در دهه های ۸۰ و ۹۰ به مایه ننگ این شرکت تبدیل شدند. در ادامه قصد داریم ۱۲ عدد از ناموفق ترین محصولات ساخت شرکت اپل که حتی برخی از آنها بدترین تولیدات در زمان خود شناخته شدند را به شما معرفی کنیم که این کمپانی آرزو دارد روزی آن ها را برای همیشه از یاد ببریم.

صادق دانشوری بازدید : 259 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

گوشی هوشمند

دنیای تجارت بسیار بی‌رحم‌تر از آن است که هرچه می‌شنوید را باور کنید. تعداد زیادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای باقی ماندن در صحنه‌ی رقابت، بر تبل قابلیت‌هایی از دستگاه‌های خود می‌کوبند که در عمل ارزش خاصی ندارند. حتی گاهی نام‌های بزرگ نیز برای بدست آوردن سهم تبلیغاتی بیشتر، از این موارد دریغ نمی‌کنند.

صادق دانشوری بازدید : 129 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)
تا پیش از این، شاهد گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره‌ی پرچمدار بعدی سری S سامسونگ بودیم و امروز اطلاعاتی در وب‌سایت رسمی این شرکت رویت شده است که وجود نسخه‌ی خمیده گلکسی اس ۶ را تایید می‌کند.

اولین تیزر تبلیغاتی سامسونگ برای کنفرانس معرفی پرچمدار سری S این شرکت به انحنا در گوشی اشاره کرده و چندین تصویر نیز از این گوشی به بیرون درز کرده بود. امروز نیز اطلاعات مربوط به نسخه‌ی خمیده از گلکسی اس ۶ که احتمالا با نام Galaxy S6 Edge و در کنار نسخه‌ی اصلی رونمایی خواهد شد، در وب‌سایت سامسونگ رویت شده است.

اطلاعات مربوط به دو گوشی SM-G920X و SM-G925X که به ترتیب مربوط به گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج هستند در وب‌سایت خدمات سامسونگ قرار گرفته‌اند.

براساس اطلاعات بدست آمده هر دو گوشی جدید از خانواده‌ی S از صفحه نمایش با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۴ هسته‌ای، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و حافظه‌ی ذخیره سازی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ به همراه این دو گوشی از سرویس جدید Samsung Pay رونمایی خواهد کرد.

صادق دانشوری بازدید : 325 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

رنگین کمان

 

رنگین کمان چرا به صورت «کمان» دیده می شود ؟

 

اولین کسی که به طور جدی در باره این مسئله مطالعه کرد رنه دکارت بود . قبل از دکارت کسانی مانند قطب الدین شیرازی یا تیودوریک در این باره تحقیق کرده بودند. دکارت با توجه به قوانین شکست همزمان ولی به طور جداگانه از اسنل ( بنیان گذار اصلی قوانین شکست و بازتاب ) به شرح رنگین کمان پرداخت و در سال 1637 نتایج خود را منتشر کرد.

(بیشتر در ادامه مطلب)

صادق دانشوری بازدید : 203 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

میرزا کوچک خان جنگلی

 

ميرزا كوچك خان جنگلى

در سال 1298 ق. در خانه ميرزا بزرگ، در محله "استاد سراى" رشت فرزندى ديده به جهان گشود كه نامش را "يونس" نهادند. (1) يونس پس از آنكه خواندن و نوشتن را فرا گرفت، در سنين نوجوانى يا جوانى وارد حوزه علميه رشت شد و به فراگيرى علوم اسلامى اشتغال ورزيد. يونس ساليانى در مدرسه حاجى حسن واقع در صالح آباد و مدرسه جامع رشت به يادگيرى ادبيات عرب، منطق، فقه و اصول پرداخت. (2) و مدتى در يكى از حجره هاى طبقه اول مدرسه نايب الصدر، واقع در بازار زركشان سكونت داشت. (3) تحصيلات مقدماتى را تا تاريخ 1312 ق. در مدارس رشت فرا گرفته، از آن پس به تحصيلات عاليه از صرف و نحو و معانى و بيان و منطق و مختصرى از اصول و فقه شروع نمود." (4) او در سال 1322 ق. در عالى ترين درس دوره سطح حوزه علميه، كفاية الاصول شركت كرد. استادش آيت الله سيد عبدالوهاب صالح ضياء برى (1294 - 1357 ق.) مجتهد فرزانه صومعه سرا، جزو جوانترين مجتهدان گيلانى بود كه در 28 سالگى به اجتهاد رسيده بود. وى كه شاگرد آخوند خراسانى بود، (5) تحت تأثير افكار انقلابى استادش رهبرى روحانيت رشت را در انقلاب مشروطه به عهده داشت. يونس نيز تحت تأثير افكار استادش از ابتداى نهضت مشروطه، به خيل مشروطه طلبان پيوست.  (بیشتر در ادامه مطلب )

درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    تعرفه تبلیغات
    '); } function mazaya() { var mazaya=window.open('','','width=500, height=350'); mazaya.document.write('
    :

    ا()
    .


    '); } /*]]>*/



    تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 713
  • بازدید سال : 11,220
  • بازدید کلی : 476,398
  • کدهای اختصاصی

    ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

    . .